Вівторок, 19.03.2024, 12:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Соловичівський ліцей Турійської селищної ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 43
Наш чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Обдаровані діти

 

Критерії обдарованості

 

Обдарованими можна вважати дітей, якщо вони: 

1. Часто "перескакують" через послідовні етапи свого розвитку. 

2. У них чудова пам'ять, яка базується на ранньому мовленні. 

3. Рано починають класифікувати і диференціювати інформацію, що надходить до них. 

4. Із задоволенням захоплюються колекціонуванням, при цьому їхня мета - не приведення колекції в ідеальний і досить постійний порядок, а реорганізація, систематизація її на нових підставах.

5. Мають великий словниковий запас. Із задоволенням читають словники та енциклопедії, придумують нові слова і поняття. 

6. Можуть займатися кількома справами відразу, наприклад, стежити за двома чи більше подіями, що відбуваються навколо них. 

7. Дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ і не терплять ніяких обмежень своїх досліджень. 

8. У ранньому віці здатні простежувати причинно-наслідкові зв'язки, робити правильні висновки. 

9. Можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі, вони буквально "занурюються" в своє заняття, якщо воно їм цікаве. 

10. Мають сильно розвинуте почуття гумору. 

11. Постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що не під силу. 

12. Відзначаються різноманітністю інтересів, що породжує схильність починати кілька справ одночасно. 

13. Часто роздратовують ровесників звичкою поправляти інших і вважають себе такими, що завжди мають рацію. 

14. Їм бракує емоційного балансу, вони часто нетерплячі та поривчасті.

 

 

Тест визначення ступеня сформованості творчих здібностей

Для визначення рівня сформованості творчих здібностей потрібно уважно прочитати наведені нижче пункти і проти кожного з них поставити слово "так", якщо твердження збігається з думкою про себе, або "ні", якщо не збігається. 

 

№ п/п 

Твердження

Так

Ні

1.

Як правило, я легко пристосовуюсь до людей, ідей і умов

 

 

2.

Мені подобається розв'язувати типові, стандартні задачі

 

 

3.

Мені здається, що я з більшим бажанням створював би чи конструював нове, ніж поліпшував чи удосконалював старе

 

 

4.

У більшості випадків я дію самостійно, без допомоги та підказок друзів чи старших

 

 

5.

Звичайно я обачливий, коли маю справу з колективом

 

 

6.

Ніколи не намагаюся змінити взаємостосунки з товаришами 

 

 

7.

Нерідко я стримувався від висування ідей, пропозицій, хоча мав їх

 

 

8.

Мені часто вдається знайти нестандартні, оригінальні розв'язки задач

 

 

9.

Мені подобається, коли відбувається швидка зміна різних видів діяльності 

 

 

10.

Для мене характерне прагнення реалізувати одночасно кілька ідей, вирішувати разом кілька проблем

 

 

11.

Нерідко я вступаю в суперечку з ровесниками або старшими

 

 

12.

Як правило, я легко згоджуюсь і підкоряюсь колективній думці

 

 

13.

У мене часто виникають оригінальні ідеї

 

 

14.

Мені подобається виконувати роботу за розробленим планом, схемою, інструкцією

 

 

15.

Я завжди охоче поширюю, пропагую нові ідеї 

 

 

16.

Я буду виконувати роботу по-новому, хоча знаю, що мене можуть не зрозуміти товариші, старші

 

 

17. 

Я звичайно працюю без суттєвих змін, відхилень від рекомендацій, що дають учителі, батьки 

 

 

18. 

Мені нерідко доводилось виправдовувати свої дії інструкціями, правилами, рекомендаціями, авторитетами  

 

 

19.

Мені подобається виконувати завдання дослідницького характеру

 

 

20.

Я завжди відстоюю свою точку зору

 

 

 

Інструкція з обробки даних анкетування: номери запитань анкети записуються у вигляді двох стовпчиків

У першому стовпчику за кожну відповідь "так" ставиться два бали, у другому 2 бали ставляться за відповідь "ні". Результати додаються. Ступінь сформованості творчих здібностей визначається так: 

3          1           11           12 

5          2           13           14 

8          4           15           17 

9          6           16           18 

10        7           19            20 

 

Якщо набрано від 

40 до 32 балів, то цей рівень дуже високий, 

32-26 - високий, 

26-12 - середній, 

2-6 - низький, 

6-0 - дуже низький.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту