Нормативні документи.
Інклюзія 2019-2020 н.р.
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушенням інтелектуального розвитку. Наказ МОН від 02.07.2019 р. № 917
- Типова освітня програма для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку. Додаток до наказу МОН від 02.07.2019 № 917
- Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н. р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. Лист МОН №-1/9-414 ВІД 27.06.2019
- Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019-2020 н.р. Лист МОН № 1-9-498 від 05.08.2019
- Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019-2020 н.р. Лист № 1/9-409 від 26.06.2019
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 № 627. (зміни до типового плану) Наказ МОН від 10.06.2019 № 808
- Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році. Постанова КМУ від 27 лютого 2019 р. № 129
Для занять з дітьми з особливими освітніми потребами психологом та соціальним педагогом обладнано кімнату, де розміщено куточок соціально-побутової адаптації, простір для психічного та фізичного розвантаження, групової та індивідуальної роботи.
Там надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами шляхом проведення індивідуальних та групових занять. Під час корекційної роботи використовуються різні методи та прийоми: ігри та вправи, спрямовані на розвиток уваги, пам’яті, мислення та мовлення, розвиток моторних функцій, емоційно-вольової регуляції. Також застосовуються арт-терапевничні методики: відеотерапія, ігротерапія, музикотерапія, пісочна терапія, казкотерапія, кольоротерапія та ін.