Навчання дітей з особливими освітніми потребами
Нормативні документи.
Інклюзія 2019-2020 н.р.
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами. Постанова КМУ від 23 квітня 2003 р. N 585
Для занять з дітьми з особливими освітніми потребами психологом та соціальним педагогом обладнано кімнату, де розміщено куточок соціально-побутової адаптації, простір для психічного та фізичного розвантаження, групової та індивідуальної роботи.
Там надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами шляхом проведення індивідуальних та групових занять. Під час корекційної роботи використовуються різні методи та прийоми: ігри та вправи, спрямовані на розвиток уваги, пам’яті, мислення та мовлення, розвиток моторних функцій, емоційно-вольової регуляції. Також застосовуються арт-терапевничні методики: відеотерапія, ігротерапія, музикотерапія, пісочна терапія, казкотерапія, кольоротерапія та ін.
|